Alexandru NEMOIANU: Despre momentul istoric

Istoria care se desfășoară sub ochii noștri este dominată de conflictul ireconciliabil dintre cei care își iubesc Neamul și Tradiția, ”nativiștii” și cei care doresc să reducă toate neamurile la disoluție, lipsă de identitate și lipsa de rădăcini, ’globaliștii”.

Fără îndoială cele spuse reprezintă o reducere la esențial și o simplificare ,necesară înțelegerii mai limpezi a situație în care trăim.

Ca ideologie “globalismul” folosește filozofia “societății deschise”.

Conceptul de “societate deschisă” și teoretizarea sa, au fost făcute de către Karl Popper, un filozof austro-evreu. Lucrarea de bază și care cuprinde filozofia “societății deschise”, este “Societatea Deschisă și Adversarii ei”, publicată la Londra în 1945.

Este o lucrare vastă, documentată, scrisă de un om cu minte ascuțită, o lucrare “revoluționară” și care se aseamănă în multe feluri, nu prin concluzii dar prin scopul final, mod de abordare și intenții, cu lucrarea “Capitalul” al lui Karl Marx.

În esență lucrarea lui Karl Popper caută să acrediteze câteva idei esențiale. El este un adversar feroce al “istoricismului”. Prin “istoricism” el înțelege dezvoltarea Popoarelor și societăților pe temeiul moștenirii istorice, progresului din generație în generație. Fiind împotriva “istoricismului” Karl Popper este implicit împotriva a tot ce el înseamnă: tradiție, credință, identitate și mândrie de Neam. Toate acestea Karl Popper le consideră stări care pot genera “totalitarism”. În susținerea acestei abordarii, hai să-i zicem, cu totul noi, el introduce termenul de “posibilă falsificare”. Adică, el spune că orice condiție, considerată reală și stabilă, în esență poate fi un fals și poate fi falsificată. Concluzia acestei încercări de demonstrație este afirmarea că toate stările, toate credințele și toate concepțiile sunt relative și pot fi înlocuite. De fapt Karl Popper chiar asta susține,înlocuirea tuturor trăsăturilor care definesc starea de om și persoană și creare unui “om nou”. În acest context cuvinte aspre și amenințătoare are Karl Popper pentru “teism”. Spunea el “teismul este mai periculos decât a admite un eșec,căci dă impresia că a atins o explicație finală”. Deci a crede în Dumnezeu, după Karl Popper, este un pericol social, cel mai grav, căci stă antitetic, fundamental opus, relativismului absolut propovăduit de el. Dar încă mai vehement este Karl Popper în ce privește “religia organizată”, mai simplu spus Biserica. Aceasta ar trebui “izolată” cu vehemență în opinia austriacului-evreu. (În Rusia bolșevică am văzut cum s-a făcut și prin ce mijloace această “izolare”).

Redusă la esențial lucrarea lui Karl Popper propovăduiește un relativism absolut,înlăturarea tuturor moștenirilor istorice(până și amintirea lor), divizarea cât mai profundă a comunităților și aceasta el numește “democrație liberală”. Dar o limită, privind “libertățile”, stabilește Karl Popper, el spune că “nu poate fi acceptată toleranță pentru intolerant”. Aici este marele “caveat”, avertisment care ar trebui să ne facă să luăm mare aminte. Ce este și cine definește “intoleranță”. Căci limpede rezultă că în “societatea deschisă”, Biserica, identitatea națională, familia sunt considerate stări”intolerante”. Tot ce înseamna rânduiala tradițională și moștenire națională organică este înlocuit cu o spoiala democratică. O spoiala care dă iluzia posibilității de a alege. Organizațiile politice tolerate urmăresc același scop și sunt subordonate “globalismului-sodomit” trans-național, sunt găști care au strict interese vulgar personale. Iluzia posibilității de a alege exista pentru o populație care ar urma să fie îndobitocită și redusă la sclavagie slariata.

Pentru o vreme proiectul “societatea deschisă” a fost amânat. Era vremea “războiului rece” și toate resursele, inclusiv o propagandă dezlănțuită, erau folosite pentru a înfrânge țările răsăritene.

După căderea acestora proiectul a fost reluat cu furie. În fruntea lui, ca aplicant, se găsește evreul-maghiar Soros Gyorgy.

El a întemeiat “Fundația pentru o societate deschisă” în 1993. Acea fundație are birouri în 37 de țări și circa 15 miliarde de dolari americani s-au cheltuit pentru promovarea ideilor “societății deschise”. Este un proiect care pune în practică “filozofia” lui Popper și modul de acțiune, modus operandi, este de a înființa “Organizații Ne Guvernamentale” “specializate” și “direcționate”. În prealabil terenul a fost pregătit de către intelectuali care s-au vândut pentru treizeci de arginți. Intelectuali care au deplâns “decăderea” Românilor, ”înapoierea” lor, naționalismul lor (unul dintre ei declarând direct că, “Românii sunt buni doar că să te piși pe ei”), declarând că Eminescu și Caragiale sunt “scheletele din dulapul Românilor”. Sunt intelectuali care au fost Iude și soarta lui o vor avea. Fiecare ONG are în grijă un proiect și o instituție. Ele mai ales promovează “drepturile” tuturor minorităților:  sodomitii, etnia Rom (țiganii), etc. Când se cere, ONG-urile aplică “militarizarea” , adică își cheamă în stradă membrii pentru a acționa în interesul “globalist”. Dar în esență organizațiile patronate de către “Fundația pentru o societate deschisă” militează pentru distrugerea Credinței, Tradiției, moștenirii istorice, împotriva “mormintelor strămoșilor” (pe care au crescut toate marile civilizații). Divizarea se face și prin cât mai amănunțită separare a oamenilor, tineri, adolescenți, maturi, femei, bărbați. O divizare care transformă persoana în individ, egoist morbid, fiecare este împotriva tuturor, realmente “câini turbați”. Iar acestora toate li se aplică principiul ”tolerăm orice, dar nu intoleranța”. Evident “intoleranța” este definită de promotorii “societății deschise”. Aici vedem fața hâdă și tenace a “șarpelui “celui bătrân”, a negativității pure.

În condițiile în care tot și toate sunt declarate ca fiind “relative” iată că unele nu mai sunt chiar așa “relative” sau, parafrazând pe Orwell,” toate sunt relative dar unele sunt mai relative ca altele”.

Spre exemplu dacă cineva se îndoiește de acuratețea fenomenului “Holocaust”, îl “relativizează”, este trimis în închisoare, pus” la adăpost de furia poporului”. În Elveția, recent, s-a legiferat că rezervele exprimate față de sodomie, ”relativizarea” ei, să fie pedepsite cu închisoarea. Iată deci că “tolerăm tot ,dar nu intoleranța”, este foarte selectiva și are dinți aprigi.În mai multe feluri “tolerăm totul, dar nu intoleranța” este înlocuitorul sloganului “luptei de clasa”, cel care a făcut cu putință lagărele și temnițele bolșevice.

Globalizarea înseamnă distrugerea din temelii a oricărei forme de viața tradițională și organică. Înseamnă eliminarea oricărei forme de interpretare locala și individuala a fenomenelor sociale și economice și înlocuirea lor cu consumarismul și materialismul cel mai vulgar și rudimentar. Obiceiurile, credințele, moravurile, normele de conviețuire urmând a fi înlcuit cu împrumuturi trans-naționale promovate de mijloace de informare mercenare, fără suflet și amorale.

Pentru Romani există o singură soluție: Ortodoxia și credința în Neam. Cu scârbă trebuie alungate amăgirile de tip USR, PLUS, ”julien”, ONG-uri, abomninatia #rezist și jalnicii “imbecili utili”. România “tainica”, România frumuseții, a demnității și a eleganței va supraviețui. Iar în același timp, fără urmă de timiditate să afirmăm că actuala administrație a României este RAUL MAI MIC. Întotdeauna răul mai mic trebuie preferat.

Vremi periculoase ne stau în față. O perioada de teroare de plumb, tip cheka, Gestapo și Guantanamo ne stă înainte. Mai avem încă putință să luptăm și să alegem, între “globalism” , cu “societatea deschisă” și nativismul și dragostea de Credință, loc, Neam și Familie. Fiecare voce are importantă, fiecare gest are consecințe. Să ne aducem aminte că Domnul era gata să cruțe Sodoma dacă în ea ar fi fost zece drepți. Să ne străduim să fim unul dintre acești”zece drepți”. Dumnezeu să aibă milă de noi toți!

——————————-

Alexandru NEMOIANU, istoric

The Romanian American Heritage Center

Jackson, Michigan, SUA

16 martie 2019

 

*Materialele publicate nu reprezintă și punctul de vedere al revistei, responsabilitatea asupra conținuturilor acestora revenind, în totalitate, autorilor

Lasă un răspuns